مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 05:072019-10-23سياسي

نشانه قبولی عزاداری های مومنان رسیدن جامعه به عقلانیت است


امام جمعه همدان بابیان اینکه نشانه عزاداری های مقبول رسیدن جامعه به عقلانیت است، گفت: عزاداری ها باید در جامعه نمود بیرونی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی شامگاه سه شنبه در جمع عزاداران حسینی در دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه در عزاداری ها باید به اهداف قیام امام حسین(ع) پرداخته شود، اظهار داشت: در بعضی از مجالس؛ امر به معروف به عنوان هدف اصلی از قیام حضرت اعلام می شود در حالی که امر به معروف یک ابراز برای رسیدن به هدف اصلی است.

وی افزود: هدف اصلی سید الشهدا(ع) از قیام خود تحقق کلمه الله درجامعه بود به این معنی که محیط دانشگاه، کوچه و بازار و به صورت کلی جامعه با ولایت همراه بوده و محلی برای اجرای احکام الهی باشد.

آیت الله شعبانی با اشاره به این که در زندگی شخصی باید مبتنی بر قوائد الهی رفتار کرد، اظهار داشت: فلسفه برگزاری مجالس عزاداری این است که به قواعد و قوانین الهی نزدیک تر شویم.

وی خاطر نشان کرد: هر چه به قواعد الهی و برنامه های الهی بیشتر توجه کنیم و در زندگی ما جاری باشد نشان دهنده قبولی عزاداری های ما است.

امام جمعه همدان با تاکید بر این که در پایان ماه صفر، عزاداری ها باید در جامعه نمود بیرونی داشته باشد، خاطر نشان کرد: ملاک قبولی عزاداری ها این است که آیا به فلسفه آن توجه کرده ایم و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه قبولی عزاداری های مومنان رسیدن جامعه به عقلانیت است

نشانه قبولی عزاداری های مومنان رسیدن جامعه به عقلانیت است