مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 05:432019-10-23دانش

اساتید و خبرگان دانشگاه ها در تعالی رشته های علوم انسانی مشارکت کنند


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بر مشارکت اساتید و خبرگان دانشگاه ها در تعالی رشته های علوم انسانی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحسین خسرو پناه در نشست علمی بررسی سرفصل های درسی روانشناسی اسلامی مثبت گرا، با تأکید بر اینکه اساتید و خبرگان دانشگاه ها در تعالی رشته های علوم انسانی مشارکت کنند، گفت: معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال این است که با مشارکت اعضای هیأت علمی، اساتید و خبرگان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های دولتی طرح هایی را ناظر بر تعالی رشته ها است به تصویب برساند.

وی اظهار داشت: ما به عنوان یک طلبه فلسفه که دانش آموز فلسفه هستیم، می توانیم به مبانی فلسفی اشاره کنیم، اما اینکه این مبانی چه کاربستی می توانند بر نظریه های روانشناسی داشته باشند را باید اساتید روانشناسی که آشنایی با مباحث فلسفی دارند، نظر بدهند.

دکتر خسروپناه خاطرنشان کرد: روانشناسی مثبت گرا به عنوان یک دانش جدید در دنیا مطرح شده و ما باید از این دانش و سایر علومی که در دنیا مطرح است، بهره ببریم.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برخی جوامع غربی، ایرانیان را با رویکرد تقلیل گرایی مبتنی بر خصلت های منفی و ذات گرایی تفسیر کرده اند و در کتاب هایی که در مورد ایران می نویسند خصلت های منفی در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید و خبرگان دانشگاه ها در تعالی رشته های علوم انسانی مشارکت کنند

اساتید و خبرگان دانشگاه ها در تعالی رشته های علوم انسانی مشارکت کنند