مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 05:532019-10-23ورزشي

اردکان 7 تیم لیگ برتری دارد ولی استخر شنا، خیر!


ورزش شهرستان اردکان که طی سال های گذشته جایگاه بسیار مناسبی را در سطح کشور و استان یزد کسب و تاکنون شش تیم ورزشی را نیز راهی لیگ برتر کرده است، - همچنان از کمبود زیرساخت های ورزشی از جمله داشتن یک استخر شنا با توجه به تعطیلی تنها استخر این شهر بعلت استهلاک، رنج می برد.

احمدشکراللهی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا می گوید: شاید پیشی گرفتن استعدادهای ورزشی از زیرساخت ها در اردکان همچون بخش اعظمی از شهرستان های کشور امری طبیعی محسوب شود ولی کمبود و نبود برخی زیرساخت ها برای ورزش حرفه ای در این شهرستان، نارضایتی بسیاری از شهروندان را موجب شده است.

وی از جمله این کمبود زیرساخت های ورزشی در اردکان را مستهلک شدن تنها استخر این شهر عنوان می کند که پس از 13سال بهره برداری، اکنون نیازمند هشت میلیارد ریال برای بازسازی است.

شکراللهی ادامه می دهد: البته با رایزنی های انجام شده با فرماندار شهرستان، پیش بینی بودجه در این خصوص به سازمان برنامه و بودجه استان ارسال شده و منتظر تخصیص اعتبار از سوی این نهاد هستیم.

وی با اشاره به این که اردکان در بین دیگر شهرستان های استان یزد، رتبه اول موفقیت های ورزشی را به خود اختصاص داده است، اظهار می کند: حضور ورزشکاران اردکانی در بین مقام آوران استانی در سطح کشور و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکان 7 تیم لیگ برتری دارد ولی استخر شنا، خیر!

اردکان 7 تیم لیگ برتری دارد ولی استخر شنا، خیر!