مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 06:262019-10-23پزشكي

کاهش شدید سطح سلامت کودکان چاق در بزرگسالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین المللی جراحی های چاقی و متابولیک ایران درباره میزان مفید بودن این کنگره گفت: - هاشمی درباره میزان مفید بودن این کنگره گفت: حوزه پیشگیری و درمان چاقی یک حوزه چند تخصصی است به این مفهوم که تخصص های مختلف باید باهم همکاری داشته باشند تا بتوانند در سطح جامعه پیشگیری و درمان چاقی را به طور مؤثر پیش ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین المللی جراحی های چاقی و متابولیک ایران درباره میزان مفید بودن این کنگره گفت: همایش های علمی و محلی برای به روزرسانی اطلاعات و دانش فعالان آن حوزه برگزار می شود.

حوزه پیشگیری و درمان چاقی یک حوزه چند تخصصی است به این مفهوم که تخصص های مختلف باید باهم همکاری داشته باشند تا بتوانند در سطح جامعه پیشگیری و درمان چاقی را به طور مؤثر پیش ببرند.

محمد هاشمی بابیان اینکه در این کنگره سعی کردیم از تمام تخصص ها استفاده کنیم گفت: این تخصص ها شامل تغذیه، آموزش بهداشت، روان شناسی، جراحی غدد و سایر رشته ها است که قطعاً فعالان حوزه درمان چاقی بهره بسیاری از برنامه های علمی این کنگره خواهند برد.

وی ادامه داد: در کنار این موضوع بحث سیاست گذاری های جامعه را داریم به این منظور که نهاد های بالادستی دولتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید سطح سلامت کودکان چاق در بزرگسالی

کاهش شدید سطح سلامت کودکان چاق در بزرگسالی