مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 06:562019-10-23بين الملل

پایگاه «التنف»؛ مقر نظامی بلاتکلیف آمریکا در جنوب شرق سوریه


وبگاه «دیلی بیست» در گزارشی در مورد پایگاه نظامی «التنف» آمریکا در جنوب شرق سوریه، نوشت، این مقر نظامی عملا بلاتکلیف مانده و به جز شعار مقابله با ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با خروج بخش بزرگی از نیروهای آمریکایی از سوریه به دستور دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، پایگاه دیلی بیست به بررسی وضعیت یک پایگاه نظامی آمریکا در سوریه پرداخته که دور از مناقشات شمال سوریه، روزی به بهانه مقابله با ایران بر پا شد اما در عمل بلاتکلیف باقی مانده است.

منطقه التنف که در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن واقع شده، از سال 2016 به اشغال نیروهای آمریکایی درآمد و واشنگتن از آن زمان در این منطقه یک پایگاه نظامی و یک محدوده عبور ممنوع ایجاد کرده است.

  موقعیت التنف   دیلی بیست در مورد این پایگاه نوشته است: در حالی که پنتاگون در تلاش است تا سرعت عمل خود [در خروج از سوریه] را به سرعت توییت های ترامپ در مورد سوریه همراه کند، آخرین پایگاه این کشور در صحرایی در سوریه، پایگاهی است که در جست وجوی یافتن هدفی برای خود است.

این پایگاه نوشته است که التنف هیچ ارتباطی با مقابله با داعش ندارد و بیشتر با هدف مقابله با یک دشمن کاملا متفاوت: ایران ، راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه «التنف»؛ مقر نظامی بلاتکلیف آمریکا در جنوب شرق سوریه

پایگاه «التنف»؛ مقر نظامی بلاتکلیف آمریکا در جنوب شرق سوریه