مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 07:012019-10-23اجتماعي

کمک 30 میلیاردی انجمن اولیا و مربیان به دانش آموزان نیازمند


انجمن اولیاء ومربیان کهگیلویه و بویراحمدبیش از 30 میلیارد ریال به دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته این استان کمک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویر احمد،رییس اداره انجمن اولیاء ومربیان آموزش وپرورش این استان گفت: این مقدار شامل کمک های نقدی، نوشت افزار و پوشاک است که بین دانش آموزان به ویژه در مناطق روستایی وعشایری استان توزیع شد.

ناصر بشیری گودرزی در همایش هفته پیوند اولیاء و مربیان در یاسوج افزود: این کمکها از سوی خیرین، اولیاء برخی دانش آموزان و در جشن عاطفه های هزار و 400 آموزشگاه جمع آوری شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت: کسب 31 رتبه برتر ملی انجمن اولیاء و مربیان مدارس استان، برگزاری 2هزار و 60 دوره آموزش خانواده و رشد 88 درصدی کلاسهای آموزش خانواده، تقدیر از700عضو فعال انجمن و انتخاب 180مدرس آموزش خانواده از مهمترین عملکردهای حوزه انجمن اولیاء ومریان در مدارس است.

هادی زارع پور ادامه داد: رشد 15.

2 درصدی مدارس دارای انجمن اولیاء ومربیان فرصتی ارزشمند برای استفاده از ظرفیت توانمندی اولیاء در بهبود کیفیت فعالیتها در مدارس است.

وی اضافه کرد: توسعه مراکز مشاوره به 7مرکز و برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت فرهنگیان انجمن اولیاء ومربیان به میزان 14هزار و 160ساعت و شرکت 135هزار و 885 نفر در برنامه های تربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 30 میلیاردی انجمن اولیا و مربیان به دانش آموزان نیازمند

کمک 30 میلیاردی انجمن اولیا و مربیان به دانش آموزان نیازمند