مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 07:042019-10-23اقتصادي

مجازات‎های کیفری و حبس زیبنده واحدهای تولیدی نیست


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: در قوانین استاندارد هر جا خطایی از سوی واحد تولیدی رخ بدهد جرایم کیفری و حبس در انتظار آن واحد تولیدی است و این زیبنده واحدهای تولیدی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی‎محمد چوپانی صبح امروز در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد و تقدیر از سرآمدان و برگزیدگان استاندارد اظهار کرد: استاندارد واژه‎ای است که با زندگی بشر همراه است و تمامی محصولات بشر شامل استاندارد می‎شود.

وی ادامه داد: استانداردسازی یک تکلیف ملی است و موسسه استاندارد صنعتی در سال 1396 تبدیل به سازمان ملی استاندارد شد تا استاندارد را در گستره ملی فراهم کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان یادآور شد: استاندارد معطوف به رفاه بشریت است و در صورتی که استاندارد در کالاها رعایت نشود رفاه و آسایش مردم را به خطر می‎اندازد.

چوپانی متذکر شد: در قوانین استاندارد هر جا خطایی از سوی واحد تولیدی رخ بدهد جرایم کیفری و حبس در انتظار آن واحد تولیدی است و این زیبنده واحدهای تولیدی نیست، در واقع اگر جرایم مادی سنگین لحاظ شود اشکال ندارد اما حبس و جرایم کیفری همیشه مناسب خطاهای واحدهای تولیدی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات‎های کیفری و حبس زیبنده واحدهای تولیدی نیست

مجازات‎های کیفری و حبس زیبنده واحدهای تولیدی نیست