مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 07:072019-10-23اقتصادي

لیست شدن آرامکو در بورس های جهان به تعویق افتاد


پس از این که مشاوران معاملاتی به آرامکو اعلام کردند به وقت بیشتری برای قطعی کردن سرمایه گذاران اصلی نیاز دارند، لیست شدن سهام این شرکت در بورس های جهان به تعویق افتاد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از رویترز، سه منبع آگاه به رویترز خبر دادند که پس از این که مشاوران معاملاتی به آرامکو اعلام کردند به وقت بیشتری برای قطعی کردن سرمایه گذاران اصلی نیاز دارند، لیست شدن سهام این شرکت در بورس های جهان به تعویق افتاد.

آماده سازی های لازم برای عرضه اولیه سهام آرامکو، پس یک شروع بد در سال گذشته، تابستان امسال توانسته بود توجه صندوق های ذخیره ارزی دولت ها، سعودی های ثروتمند و مدیران صندوق های سرمایه گذاری بزرگ خارجی، را به عنوان سرمایه گذاران اصلی بالقوه، جلب کند، اما همه این برنامه ها با نگرانی در مورد ارزش گذاری سهام این شرکت به دنبال حمله به تاسیسات نفتی عربستان، به هم ریخت.

مدیر یکی از نهادهای خلیج فارس که به دنبال سرمایه گذاری در این عرضه اولیه است، به رویترز گفت: در گفتگوهای اولیه ای که با سرمایه گذاران انجام شد، آرامکو نتوانست به سوالات آنها در مورد ارزش گذاری سهام پاسخ دهد.

دو منبع آگاه اعلام کردند که کمیته ناظر بر فرآیند عرضه اولیه سهام آرامکو به همین علت در چهارشنبه گذشته به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، توصیه کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست شدن آرامکو در بورس های جهان به تعویق افتاد

لیست شدن آرامکو در بورس های جهان به تعویق افتاد