مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 08:332019-10-23فرهنگي

اکران «خانه پدری» و «مسخره باز» در «هنر و تجربه»


فیلم های «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری و «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی زاده همزمان با دیگر سینماها در گروه سینمایی هنروتجربه نیز اکران می شوند.

- فیلم های خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری و مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده همزمان با دیگر سینماها در گروه سینمایی هنروتجربه نیز اکران می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام روابط عمومی این گروه، فیلم خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری از روز چهارشنبه، اول آبان در سینماهای ایران و همزمان در هنروتجربه نیز اکران می‎شود.

خبر به نمایش درآمدن این فیلم درحالی منتشر شده است که عیاری خانه پدری را در سال 1389 تولید کرد و در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد.

این فیلم در روزهای چهارم و پنجم دی ماه 1393 در گروه هنروتجربه اکران شد، اما بعد از اولین روز نمایش فیلم واکنش ها و فضایی که اطراف آن به وجود آمد، منجر به صدور دستور توقف نمایش خانه پدری شد.

در سال 97 ابراهیم داروغه زاده، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وقت درباره سرانجام اکران فیلم های توقیفی درباره فیلم کیانوش عیاری گفته بود که خانه پدری هم اکنون مجوز نمایش در سینماهای هنرو تجربه را دارد .

اما کیانوش عیاری با نمایش آن در سینماهای هنروتجربه چندان موافق نبود و اعتقاد داشت این فیلم باید در سینماهای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران «خانه پدری» و «مسخره باز» در «هنر و تجربه»

اکران «خانه پدری» و «مسخره باز» در «هنر و تجربه»