مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 08:422019-10-23اجتماعي

نشست هم اندیشی چالش های انتقال آب دریای خزر


هم اکنون وزیر نیرو و رییس حفاظت محیط زیست تاکید دارند انتقال آب خزر به سمنان مشکلات زیست محیطی جدی ایجاد می کند و قرار است این نظر را به صورت مکتوب اعلام رسمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما رییس مجمع نمایندگان مازندران امروز در نشست هم اندیشی چالش های انتقال آب دریای خزر به سمنان گفت : صحبت های جدید وزیر نیرو و رییس سازمان محیط زیست با برنامه انتقال آب خزر به سمنان در تضاد است.

نانواکناری افزود : هم اکنون وزیر نیرو و رییس حفاظت محیط زیست تاکید دارند انتقال آب خزر به سمنان مشکلات زیست محیطی جدی ایجاد می کند و قرار است این نظر را به صورت مکتوب اعلام رسمی کنند.

این درحالی است که کلانتری رییس محیط زیست کمتر از یک ماه گذشته اجرای این طرح را بلامانع اعلام کرد و آقای اردکانیان وزیر نیرو نیز از مشوقان این نظر بود.

شریعت نژاد عضو هیات رییسه کمسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس هم گفت : در برنامه ششم توسعه انتقال آب بین حوزه ای ممنوع است و اجرای طرح انتقال آب خزر تخلف است که با تحقیقات جدی روبرو می شود.

نمایندگان استانهای شمالی منتظر اعلام نظر مکتوب وزیر نیرو و رییس سازمان محیط زیست درباره ممنوعیت انتقال آب دریای خزر به دلیل ایجاد مشکلات زیست محیطی هستند که در غیر این صورت طرح استیضاح وزیر نیرو پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی چالش های انتقال آب دریای خزر

نشست هم اندیشی چالش های انتقال آب دریای خزر