مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 08:452019-10-23سياسي

زائران گلستانی اربعین، نایب الزیاره 4000 شهید استان شدند


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان از اجرای طرح همسفر آسمانی در ایام اربعین خبرداد و گفت: در اربعین امسال، زائران گلستانی نایب الزیاره 4000 شهید استان گلستان شدند.

- مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان از اجرای طرح "همسفر آسمانی" در ایام اربعین خبرداد و گفت: در اربعین امسال، زائران گلستانی نایب الزیاره 4000 شهید استان گلستان شدند.

حجت الاسلام علی اصحابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هماهنگی های برنامه اربعین امسال دو ماه قبل از ماه محرم الحرام آغاز شد و به دنبال آن ستادها و کمیته های اربعین در استان ها شکل گرفت.

مسئولیت کمیته فرهنگی و آموزشی بر عهده بعثه مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به افزایش حضور زائران در مراسم اربعین حسینی، افزود: امسال حدود 40 هزار زائر گلستانی در اربعین حسینی شرکت داشتند که تقریباً 100 درصد نسبت به سال گذشته افزایش زائر را شاهد بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در گلستان با اشاره به اینکه 15 هزار زائر اربعین از شهر گرگان بوده اند، افزود: امسال 16 موکب از گلستان با هماهنگی وزارت کشور مشغول خدمت رسانی به زائران بودند.

14 موکب در بخش اسکان و تغذیه در شهر نجف و کربلا، یک موکب در بخش درمانی در شهر کربلا و یک موکب نیز در مرز مهران، با قوت به زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران گلستانی اربعین، نایب الزیاره 4000 شهید استان شدند

زائران گلستانی اربعین، نایب الزیاره 4000 شهید استان شدند