مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 09:002019-10-23اقتصادي

سرانه های نگران کننده در ایران/استاندارد بهداشت و تغذیه رعایت شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان با اشاره به برخی از سرانه های مصرف در کشور، گفت: استاندارد بهداشت و تغذیه رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزه امامی، ظهر چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در گلستان با بیان این که خدمات استاندارد نقش موثری در توسعه کشور دارد، اظهارکرد: اگر تعاملات و ارتباط بشری تابع ضوابط و قوانین نباشد هزینه جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی و مدنی جامعه وارد خواهد کرد.

وی افزود: آن چیزی که امروزه معضل کشور است فقط تحریم ها نیست بلکه عدم رعایت اصول و ضوابط در زمینه بهداشت و تغذیه در کشور خساراتی را بر پیکره اقتصاد وارد می کند.

امامی گفت: استاندارد تنها تکیه بر برخی از قوانین خاص نیست بلکه این امر باید در تمام زمینه ها جاری باشد.

وی ادامه داد: یکی از معضلات کشور هدررفت منابع به علت عدم رعایت برخی از اصول و برنامه ریزی در حوزه های مختلف مصرف است که فشار زیادی را بر اقتصاد کشور تحمیل می کند.

امامی بر لزوم رعایت چارچوب هایی مشخص تأکید کرد و افزود: نقش استاندارد در تغذیه و بهداشت بر هیچ کس پوشیده نیست و باید مصرف سرانه های نمک و شکر را در کشور کنترل کرد.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات مانند کمبود دارو و خدمات درمان نشان از آن دارد که از استاندارد فاصله داریم و آمارها نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه های نگران کننده در ایران/استاندارد بهداشت و تغذیه رعایت شود

سرانه های نگران کننده در ایران/استاندارد بهداشت و تغذیه رعایت شود