مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 09:552019-10-23اجتماعي

باران در انتظار ورودی های مشهد/زائران لباس گرم به همراه داشته باشند


کارشناس اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: در هفته آینده، از شنبه تا سه شنبه به صورت متناوب انتظار بارندگی در محورهای مختلف خراسان پیش بینی می شود.

- یحیی قائنی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهای پنج شنبه و جمعه، احتمال بارش در سطح استان پایین است، اما با شروع هفته آینده، بارش گسترده ای در سطح استان آغاز می شود.

وی افزود: امروز انتظار داریم بارش هایی به شکل رگبار پراکنده در شهرهای واقع در شمال استان، مخصوصاً نواحی شمال غرب داشته باشیم.

قائنی پور بیان کرد: در روزهای پنج شنبه و جمعه، احتمال بارش کم است، اما با شروع هفته آینده و در روز شنبه ضمن افزایش ابرناکی، شاهد بارش گسترده در سطح استان باشیم.

به صورت متناوب تا سه شنبه هفته آینده در اکثر نقاط استان بارندگی رخ خواهد داد و در برخی از نقاط این بارش ها توام با رعد و برق خواهد بود.

دما در طی این مدت تغییرات محسوس و قابل مشاهده ای نخواهد داشت.

کارشناس اداره هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته، فریمان و نیشابور با دمای 3 درجه خنک ترین نقاط استان و سرخس با دمای 27 درجه گرم ترین شهر استان بودند.

پیش بینی می کنیم که امروز گرم ترین دمای مشهد 21 درجه باشد، حداقل دمای مشهد در شب به 8 درجه برسد و فردا حداکثر دمای مشهد 20 درجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران در انتظار ورودی های مشهد/زائران لباس گرم به همراه داشته باشند

باران در انتظار ورودی های مشهد/زائران لباس گرم به همراه داشته باشند