مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 10:022019-10-23اجتماعي

هشدار حادثه خیزی و رانش منطقه مسکونی منبع آب اهواز


مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به لزوم جابه جایی 811 خانوار ساکن منازل در معرض خطر منطقه منبع آب اهواز، گفت: با توجه به بارش های سنگین سال گذشته و پیش بینی بارش در سال جاری و نوع جنس خاک این منطقه، - هشدار حادثه خیزی و رانش منطقه مسکونی "منبع آب" اهواز مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به لزوم جابه جایی 811 خانوار ساکن منازل در معرض خطر منطقه "منبع آب" اهواز، گفت: با توجه به بارش های سنگین سال گذشته و پیش بینی بارش در سال جاری و نوع جنس خاک این منطقه، امسال نسبت به سال گذشته امکان رانش در "منبع آب" بیشتر است و حادثه خیزتر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیامرث حاجی زاده در جلسه بررسی وضعیت خانوارهای منطقه مسکونی در معرض خطر منبع آب اهواز که امروز (اول آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بحران های قدیمی خوزستان ابربحران گرد و خاک است.

برخی کارهای غلط از جمله عدم رعایت پیوست زیست محیطی در اجرای پروژه ها، عدم تامین حق آبه تالاب ها، شرایط اقلیمی، عدم تفکر جهت پیشگیری از وقوع چنین حوادثی موجب ایجاد این ابربحران شد.

وی افزود: برخی اتفاقات در کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه و سیاست های غلط استعمار، بحث گرد و خاک خارجی را نیز به بحران گرد و غبار خوزستان اضافه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار حادثه خیزی و رانش منطقه مسکونی منبع آب اهواز

هشدار حادثه خیزی و رانش منطقه مسکونی منبع آب اهواز