مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 10:052019-10-23اقتصادي

تولید روزانه گازوییل یورو 5 به 20 میلیون لیتر رسید


مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس، از افزایش ظرفیت پالایشی این پالایشگاه به روزانه 540 هزار بشکه تا پایان سال 98 و تولید روزانه 20 میلیون لیتر گازوییل یورو 5 در این پالایشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، محمدعلی دادور گفت: هم اکنون با افزایش ظرفیت پالایشی این پالایشگاه به روزانه 450 هزار بشکه میعانات گازی، به طور میانگین، 17 تا 20 میلیون لیتر گازوییل یورو 5 و 47 میلیون لیتر بنزین یورو 5 در این پالایشگاه تولید می شود.

دستیابی به ظرفیت پالایشی روزانه 540 هزار بشکه میعانات گازی تا پایان 98 وی با تاکید بر اینکه با توزیع رقم ظرفیت پالایشی فاز 4 پالایشگاه میان سه فاز موجود که برنامه ریزی برای احداث آن انجام شده بود، هم اکنون در هر فاز این پالایشگاه به طور میانگین روزانه 150 هزار بشکه میعانات گازی پالایش و به فرآورده های سبک و با ارزش تبدیل می شود، گفت: هم اکنون از طریق این بهینه سازی در سه فاز موجود، در مجموع 90 هزار بشکه به ظرفیت پالایشی ستاره خلیج فارس افزوده شده است و تا پایان امسال 90 هزار بشکه دیگر نیز به این ظرفیت اضافه می شود.

صرفه جویی 900 میلیون یورویی در ستاره خلیج فارس مدیرعامل شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس با اشاره به اینکه پیش از این مقرر شده بود ماموریت فاز چهارم پالایشگاه ستاره خلیج فارس پالایش روزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه گازوییل یورو 5 به 20 میلیون لیتر رسید

تولید روزانه گازوییل یورو 5 به 20 میلیون لیتر رسید