مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 10:152019-10-23سياسي

آموزش و فرهنگ سازی به کاهش پرونده های دادگستری می انجامد


یکی از برنامه های دستگاه قضا کاهش پرونده ها است که این مهم راه آموزش و فرهنگ سازی میسر است و کمک های جهاددانشگاهی در این دو زمینه می تواند موثر باشد.

- رییس کل دادگستری استان ایلام گفت: یکی از برنامه های دستگاه قضا کاهش پرونده ها است که این مهم راه آموزش و فرهنگ سازی میسر است و کمک های جهاددانشگاهی در این دو زمینه می تواند موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دهقانی در دیدار رییس جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی که پل ارتباطی بین دانشگاه و مردم است می تواند در راستای ماموریت های دستگاه قضا و کاهش پرونده های ورودی نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه دوره کنونی در دستگاه قضا دوره تحول با کاهش آسیب های اجتماعی است، ادامه داد: یکی ار نتایج کاهش آسیب های اجتماعی کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضا است و جهاددانشگاهی با ظرفیت هایی که در زمینه آموزشی و فرهنگی دارد می تواند در این زمینه موثر باشد.

دهقانی گفت: یکی از اهداف دستگاه قضا بهره گیری از ظرفیت اساتید دانشگاه و حوزویان است و جهادانشگاهی می تواند این ارتباط را تسهیل کند.

وی پایین بودن آستانه ی تحمل را ریشه بسیاری از جرائم و در نتیجه شکل گیری پرونده ها عنوان کرد و گفت: در این زمینه می توان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی لازم را از طریق رسانه ها به خوبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و فرهنگ سازی به کاهش پرونده های دادگستری می انجامد

آموزش و فرهنگ سازی به کاهش پرونده های دادگستری می انجامد