مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 10:152019-10-23سياسي

شرکت 11 میلیون دانش آموز در انتخابات شوراهای دانش آموزی


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش از شرکت بیش از 11 میلیون دانش آموز در 110 هزار مدرسه کشور در بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی درآیین برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی که هم زمان با سراسرکشور درآموزشگاه بدری برهانی منطقه 8تهران و با شعار شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب برگزار شد، اظهارکرد: شوراهای دانش آموزی یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که زمینه مسئولیت پذیری دانش آموزان در جامعه را مهیا می کند و یکی از کارهای ارزشمند در نظام تعلیم و تربیت است.

وی افزود: شوراهای دانش آموزی کاری تشریفاتی نیست بلکه برکات متعددی برای جامعه دارد از اقدامات پرورشی و تربیتی تا ارتقای مهارت های مختلف اجتماعی از دستاوردهای شوراها است لذا براساس پیام وزیرآموزش وپرورش باید شوراهای دانش آموزی را بیش ازپیش جدی بگیریم.

کاظمی تصریح کرد: یکی از موقعیت ها و فرصت های خوب و بی نظیر تربیتی شوراها هستند و خوشبختانه امروز بستر این تشکل در دل نظام تعلیم و تربیت به خوبی شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش، وی از تشکیل 18انجمن در دل شورای دانش آموزی خبرداد و خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب بیان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 11 میلیون دانش آموز در انتخابات شوراهای دانش آموزی

شرکت 11 میلیون دانش آموز در انتخابات شوراهای دانش آموزی