مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 11:162019-10-23ورزشي

تبریک وزارت ورزش به ووشوکاران


وزارت ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی تیم ملی ووشو ایران در بخش ساندا (مبارزه) را تبریک گفت - وزارت ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی تیم ملی ووشو ایران در بخش ساندا (مبارزه) را تبریک گفت به گزارش سایت قطره و به نقل از، پس از کسب عنوان دومین قهرمانی پیاپی سانداکاران ایران در پانزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو در چین وزارت ورزش در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اقتدار و عظمت ورزش ایران این بار در قالب رقابت های ووشو جهان به منصه ظهور رسید و جوانان کشورمان با عزت، قهرمانی در دنیا را به ارمغان آوردند تا غریو شادی و غرور مردم را به دنبال داشته باشد.

ووشوی ایران سالهاست بر اریکه قدرت تکیه زده است، اما این بار، افتخار هشت طلا آنچنان لذت بخش بود که بهترین و مقتدرترین نتیجه تاریخ ووشوی ایران را در رقابت های جهانی رقم زد.

عنوان قهرمانی ایران در رقابت های قهرمانی جهان در چین، مهد ووشوی دنیا، ارزش و اعتبار این رشته رزمی را دو چندان کرد که شایسته است با تقدیر از قهرمانان، افتخارآفرینان، کادر فنی و مسئولان فدراسیون، این افتخار آفرینی را پاس بداریم و تبریک دیگری را به جامعه پرافتخار ووشوی ایران و خانواده قهرمانان و ملت شریف ایران، ابلاغ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک وزارت ورزش به ووشوکاران

تبریک وزارت ورزش به ووشوکاران