مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 15:432019-10-23اجتماعي

شرایط اجرای کاهش تنوع مدارس باید فراهم شود


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به طرح مجلس در مورد کاهش تنوع مدارس گفت: با کاهش تنوع مدارس موافق هستیم که البته باید با ملاحظات آموزش و پرورش باشد و شرایط اجرای آن فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به مصوبه حذف تنوع مدارس، تصریح کرد: اگر این طرح به تأیید شورای نگهبان برسد، لازم الاجراست و البته باید گفت که در حال حاضر در آموزش و پرورش نیز همین دو مدرسه دولتی و غیردولتی را داریم و مدارسی همچون استعدادهای درخشان، شاهد و هیأت امنایی و.

در ذیل مدارس دولتی هستند.

وی با بیان اینکه با کاهش تنوع مدارس موافق هستیم که البته باید با ملاحظات آموزش و پرورش تنظیم شده و شرایط اجرای آن فراهم شود، تصریح کرد: اگر این طرح به تصویب شورای نگهبان برسد، دوره گذار باید تعریف شود تا بسترها  از جمله معلم ویژه، برنامه درسی افزون و.

فراهم شود.

نوید ادهم تأکید کرد: شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان مرکزی کارشناسی که جمعی از نخبگان تعلیم و تربیت را دارد، می تواند مشاور امینی برای مجلس باشد و بارها این موضوع را به رییس مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نمایندگان مجلس گفته ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اجرای کاهش تنوع مدارس باید فراهم شود

شرایط اجرای کاهش تنوع مدارس باید فراهم شود