مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 20:312019-10-23سياسي

بازگشت پلکانی زائران اربعین به کشور تاثیر مثبتی به دنبال داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو آقای علی رضا رشیدیان که در طول موسم اربعین حسینی به منظور مدیریت بر انجام وظایف محوله به سازمان حج و زیارت و بررسی چگونگی ارائه خدمات در کشور عراق حضور داشت، - رییس سازمان حج وزیارت در دیدار استاندار کرمانشاه حضور میلیونی و با آرامش و امنیت زائران اربعین حسینی را به مثابه یک همایش زیبا و معنوی در اندازه جهانی دانست و گفت: بازگشت به موقع و پلکانی زائران تاثیر مثبتی در فرایند برگشت به دنبال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو آقای علی رضا رشیدیان که در طول موسم اربعین حسینی به منظور مدیریت بر انجام وظایف محوله به سازمان حج و زیارت و بررسی چگونگی ارائه خدمات در کشور عراق حضور داشت، در بازگشت به کشور با آقای هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

استاندار کرمانشاه در این دیدار به بازگشایی مرز خسروی در موسم اربعین اشاره کرد و گفت: در مجموع روند تردد زائران از این پایانه مرزی به خوبی انجام پذیرفت که امیدواریم در سال های آتی شاهد بهتر شدن وضعیت تردد از این مرز باشیم.

وی همچنین پیشنهاد کرد که بعد از ایام اربعین، کاروان های سازمان حج وزیارت برای تردد رفت یا برگشت، از این پایانه مرزی نیز استفاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پلکانی زائران اربعین به کشور تاثیر مثبتی به دنبال داشت

بازگشت پلکانی زائران اربعین به کشور تاثیر مثبتی به دنبال داشت