مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آبان 1398 ساعت 20:402019-10-23ورزشي

دو پیش بینی امام و رهبر انقلاب که هنوز محقق نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سردار حسین یکتا شامگاه چهارشنبه در یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان با اشاره به پیاده روی اربعین گفت: - راوی دفاع مقدس گفت: حضرت امام و رهبر انقلاب هر آنچه گفته اند اتفاق افتاده و مانده دو پیش بینی که هنوز محقق نشده، نماز در بیت المقدس و سلاح های آل سعود که رهبر انقلاب فرمودند: به دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سردار حسین یکتا شامگاه چهارشنبه در یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان با اشاره به پیاده روی اربعین گفت: این پیاده روی نشان می دهد خون شهدای ما هدر نرفت، همانطور که امام می گفت اگر ملت ایران و عراق با هم متحد شوند اتفاق بزرگی می افتد.

رزمنده و راوی دفاع مقدس افزود: حضرت امام و رهبر انقلاب هر آنچه گفته اند اتفاق افتاده و مانده دو پیش بینی که هنوز محقق نشده، نماز در بیت المقدس و سلاح های آل سعود که رهبر انقلاب فرمودند به دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد.

یکتا با اشاره به خاطرات شهید یادآور شد: شهید زرین می گوید تا 2 هزار شلیک موافق را نوشته ام، سعی می کردم افسر را بزنم تا سرباز و اگر دشمن در حال خوردن و آشامیدن بود نمی زدم، زمانی که شلیک می کرد و مارمیت اذا رمیت ولکن الله رمی می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پیش بینی امام و رهبر انقلاب که هنوز محقق نشده است

دو پیش بینی امام و رهبر انقلاب که هنوز محقق نشده است