مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 06:302019-10-24بين الملل

ضرورت دریافت غرامت جنگی از عربستان و نیروهای ائتلاف در جنگ یمن


تا پیش از آغاز جنگ، یمن فقیرترین کشور عربی و یکی از فقیرترین کشورهای جهان بود؛ اکنون پس از سال ها حملات بی امان و کوبنده ثروتمندترین کشور عربی جهان و متحدینش، - ضرورت دریافت غرامت جنگی از عربستان و نیروهای ائتلاف در جنگ یمن تا پیش از آغاز جنگ، یمن فقیرترین کشور عربی و یکی از فقیرترین کشورهای جهان بود؛ اکنون پس از سال ها حملات بی امان و کوبنده ثروتمندترین کشور عربی جهان و متحدینش، مدت هاست که از یمن به عنوان بزرگ ترین بحران بشردوستانه جهان نام برده می شود .

پژوهش خبری صدا وسیما: 55 ماه از آغاز تهاجم نظامی ائتلاف متجاوز تحت رهبری عربستان سعودی به یمن می گذرد؛ خسارات این جنگ در ابعاد مختلف آن، بسیار تکان دهنده است.

تا جایی که آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل می گوید: جنگ یمن بزرگ ترین فاجعه انسانی دو دهه اخیر جهان را رقم زده است ؛ به عبارت دیگر بزرگ ترین فاجعه انسانی قرن بیست و یکم.

تا پیش از آغاز جنگ، یمن فقیرترین کشور عربی و یکی از فقیرترین کشورهای جهان بود؛ اکنون پس از سال ها حملات بی امان و کوبنده ثروتمندترین کشور عربی جهان و متحدینش، مدت هاست که از یمن به عنوان بزرگ ترین بحران بشردوستانه جهان نام برده می شود .

بر اساس بیانیه اخیر سازمان ملل متحد، در پی تهاجم نظامی عربستان و امارات به یمن، شاخص های اجتماعی و اقتصادی این کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت دریافت غرامت جنگی از عربستان و نیروهای ائتلاف در جنگ یمن

ضرورت دریافت غرامت جنگی از عربستان و نیروهای ائتلاف در جنگ یمن