مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 07:082019-10-24سياسي

پروژه توانمندسازی روستاهای ابر و میغان شاهرود در حال اجرا است


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه رویکرد حفاظت از اراضی ملی با محوریت مشارکت مردمی پیگیری می شود، گفت: پروژه توانمندسازی روستاهای ابر و میغان در حال اجرا است.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه رویکرد حفاظت از اراضی ملی با محوریت مشارکت مردمی پیگیری می شود، ابراز داشت: بهترین راهکار برای حفظ عرصه های طبیعی دخیل کردن خود مردم در اجرای طرح ها است ازاین رو طرح توانمندسازی روستاهای ابر و میغان که در حوزه آبخیز قرار دارند، اجراشده است.

وی ضمن بیان اینکه با تغییر نگرش در خصوص اهمیت پوشش گیاهی و آبخیزداری در این دو روستا و همچنین مشارکت پیگیری دهیاران توانمندسازی جوامع محلی در دستور کار قرار گرفت، افزود: به این منظور کارگاه های آموزشی تحلیل و توجیه دست اندرکاران دولتی، بهره برداران و تشکیل تشکل های مردمی ضمن مشارکت در تصمیم گیری، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی توسط جوامع محلی با استفاده از ظرفیت آیین نامه اجرایی بند ب ماده 29 قانون برگزار شد.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه دو روستای ابر و میغان خواستار مشارکت با منابع طبیعی برای اجرای کپه کاری و احداث بند خاکی برای کنترل سیل و تغذیه سفره های آب زیرزمینی شدند، ابراز داشت: در این راستا توانستیم به دستاوردهای بسیار خوبی نیز دست پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه توانمندسازی روستاهای ابر و میغان شاهرود در حال اجرا است

پروژه توانمندسازی روستاهای ابر و میغان شاهرود در حال اجرا است