مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 07:142019-10-24اقتصادي

استراتژی بازاریابی محتوایی و تاثیر آن بر افزایش فروش


با اینکه امروزه همه می دانیم بازاریابی محتوایی یکی از مهم ترین بخش های اثرگذار بر فرآیند بازاریابی برندها است، اما انجام درست آن نیازمند چیزی فراتر از تولید محتوا و به اشتراک گذاشتن آن در فضای مجازی است.

- این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بی تردید با اشتراک چند اینفوگرافیک نمی توان انتظار نتایج خیره کننده ای داشت، بلکه کلید موفقیت بازاریابی محتوایی در گرو داستان سرایی است؛ یعنی نقل یک داستان خوب به افراد مناسب در قالب صحیح.

بدین منظور نمی توانید فقط روی تفکرات و تصمیم های لحظه ای اتکا کنید، بلکه باید یک استراتژی منسجم در بازاریابی محتوایی داشته باشید تا فانوس راه شما باشد.

شناخت جامعه هدف حتی اگر محتوای شما بی نقص باشد، برای افراد نامناسب ارزشی نخواهد داشت.

باید تا جای ممکن جامعه مخاطبان هدف خود را بشناسید.

یک استراتژی بازاریابی محتوایی خوب توانایی پر کردن این شکاف ها را به بهترین شکل ممکن خواهد داشت.

در واقع این سند شما را وادار به تعریف هویت مشتریان، آنچه آن ها را تحریک می کند، مکان آن ها در زنجیره خرید و مشکلاتی که می تواند با محتوای شما حل شود، می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی بازاریابی محتوایی و تاثیر آن بر افزایش فروش

استراتژی بازاریابی محتوایی و تاثیر آن بر افزایش فروش