مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 09:072019-10-24سياسي

تعویق انتخاب نماینده احزاب ملی برای عضویت در کمیسیون ماده 10


با اعتراض اصلاح طلبان به نحوه برگزاری انتخابات و ترک جلسه، نماینده اصولگرایان رای کافی برای عضویت در کمیسیون ماده 10 قانون احزاب را بدست نیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز در وزارت کشور انتخابات دبیران کل احزاب ملی برای عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب برگزار شد.

پیش از این 17 نفر دبیرکل برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده بودند اما قبل از رای گیری فقط قدرتعلی حشمتیان، حسین کمالی، حسن غفوری فرد باقی مانده و سایر داوطلبان انصراف دادند.

پیش از برگزاری این انتخابات، محمدزارع فومنی نسبت به حضور قائم مقام احزاب اعتماد ملی، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی و مجمع فرهنگیان ایران اسلامی اعتراض داشت و بیان کرد که طبق دعوت وزارت کشور، فقط باید دبیران کل احزاب در این انتخابات شرکت کنند.

در ادامه دبیران کل احزاب به دفاع یا مخالفت با اعتراض فومنی پرداختند و در پایان هیات رییسه تصمیم را به نظر رنجبر نماینده قوه قضاییه، پروانه مافی نماینده مجلس و حمید ملانوری نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده 10 واگذار کرد و آنها نیز اعلام کردند که سه حزب نام برده شده حق رای ندارند.

نظر این اعضا با مخالفت اصلاح طلبان مواجه شد و بعد از بحث های دبیران کل احزاب، اصلاح طلبان جلسه را ترک کردند، اما انتخابات برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق انتخاب نماینده احزاب ملی برای عضویت در کمیسیون ماده 10

تعویق انتخاب نماینده احزاب ملی برای عضویت در کمیسیون ماده 10