مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 09:302019-10-24بين الملل

لغو سفر وزیر اقتصاد به مقر بانک جهانی


وزیر اقتصاد در پی صادر نشدن روادید برای هیئت ایرانی اعزامی به بانک جهانی، اعتراض خود را به این اقدام آمریکا اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما از شبکه اخبار اقتصادی و دارابی ایران (شادا)T وزیر امور اقتصادی و دارایی در پی صادر نشدن روادید برای هیئت ایرانی اعزامی به بانک جهانی، ضمن لغو سفر خود، در نامه ای به رییس گروه بانک جهانی مراتب اعتراض خود و دولت جمهوری اسلامی ایران را نسبت به این اقدام دولت آمریکا اعلام کرد.

فرهاد دژپسند در این نامه خطاب به دیوید مالپاس ، رییس گروه بانک جهانی، اعتراض خود و جمهوری اسلامی ایران نسبت به ایجاد موانع بی اساس و اعمال محدودیت های غیرقانونی، بی سابقه و خصمانه دولت آمریکا علیه کشورمان به ویژه صادر نشدن روادید برای اعضای هیئت ایرانی از جمله جانشین هیئت عامل و مشاورین هیئت را اعلام کرد.

این گزارش می افزاید: اعمال محدودیت های بی سابقه و غیرقانونی دولت آمریکا علیه مقامات دولت جمهوری اسلامی ایران، این بار منجر به صادر نشدن روادید برای هیئت وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی کشورمان برای شرکت در اجلاس سالانه 2019 گروه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول شد.

بر اساس این گزارش، این در حالی است که با استناد به مفاد اساسنامه بانک جهانی، اتخاذ نکردن رویکرد سیاسی در قبال هیئت های اقتصادی اعز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو سفر وزیر اقتصاد به مقر بانک جهانی

لغو سفر وزیر اقتصاد به مقر بانک جهانی