مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 11:052019-10-24سياسي

تجلیل از نوگلان حسینی با حضور پیرغلامان/ دوره چهاردهم، کشوری خواهد بود +عکس و فیلم


اختتامیه سیزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی مداحان دانش آموز تهرانی صبح امروز پنجشنبه 2 آبان ماه با حضور پیرغلامان حسینی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

- تجلیل از نوگلان حسینی با حضور پیرغلامان/ دوره چهاردهم، کشوری خواهد بود +عکس و فیلم اختتامیه سیزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی مداحان دانش آموز تهرانی صبح امروز پنجشنبه 2 آبان ماه با حضور پیرغلامان حسینی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اختتامیه سیزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی مداحان دانش آموز تهرانی صبح امروز پنجشنبه 2 آبان ماه با حضور غلامرضا سازگار پیرغلام اهل بیت(ع)، سیدعلی سادات رضوی مداح اهل بیت (ع)، مصطفی خورسندی رییس کانون مداحان، فاطمیان پور سرپرست سازمان فرهنگی و هنری، بوستانی رییس سازمان دانش آموزش وزارت آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان و پیرغلامان حسینی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

چهاردهمین دوره مسابقان نوگلان حسینی به صورت کشوری برگزار می شود براساس این گزارش، میثم میثمی رییس فرهنگسرای اندیشه در ابتدای این مراسم صمن تقدیر از تلاش های وزارت آموزش و پرورش و شبکه قرآن و معارف سیما که در برگزاری این مراسم همکاری داشتند، اظهارداشت: این مراسم در دوره اول بسیار محدود و کوچک بود اما امروز روند ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از نوگلان حسینی با حضور پیرغلامان/ دوره چهاردهم، کشوری خواهد بود +عکس و فیلم

تجلیل از نوگلان حسینی با حضور پیرغلامان/ دوره چهاردهم، کشوری خواهد بود +عکس و فیلم