مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 11:172019-10-24سياسي

همکاری 1460 نفر نیروی کادر و داوطلب در طرح «همسفران خورشید»


مدیرعامل سازمان هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه طرح همسفران خورشید برای ششمین سال متوالی، از 26 مهر ماه آغاز و تا 8 آبان ماه ادامه دارد، - همکاری 1460 نفر نیروی کادر و داوطلب در طرح همسفران خورشید مدیرعامل سازمان هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه طرح همسفران خورشید برای ششمین سال متوالی، از 26 مهر ماه آغاز و تا 8 آبان ماه ادامه دارد، از همکاری هزار و 460 امداد رسان کادر در این طرح برای خدمت رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید مجتبی احمدی بعد از ظهر امروز در نشست خبری همسفران خورشید ویژه خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین که در محل هلال احمر مشهد تشکیل شد، با بیان اینکه این طرح ملی  از سال 93 آغاز شده، گفت: این طرح ویژه دهه پایانی صفر است و برای ششمین سال متوالی، از 26 مهر ماه آغاز شده و تا 8 آبان ماه ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گستره جغرافیایی این طرح را شهرهای مشهد، بجستان، بردسکن، سبزوار، جوین، جغتای، کاشمر، نیشابور، مه ولات، تربت حیدریه، خواف، رشتخوار، درگز، گناباد، قوچان و فیروزه عنوان کرد.

وی افزود: تیم های عملیاتی در 6 محور ورودی مشهد با تجهیزاتی شامل 67  دستگاه آمبولانس، 27 دستگاه خودروی نجات، 35 دستگاه خودردی کمک دار سبک، دو دستگاه خودروی ارتباطات، هشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 1460 نفر نیروی کادر و داوطلب در طرح «همسفران خورشید»

همکاری 1460 نفر نیروی کادر و داوطلب در طرح «همسفران خورشید»