مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 11:212019-10-24اقتصادي

فرماندار پیشوا از کمبود آب در پیشوا گفت


کمبود آب در پیشوا مردم را با مشکل مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ حسین عباسی افزود: کمبود آب در این شهرستان، مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده که رفع آن به همراهی همه دستگاه ها را نیاز دارد.

حسین عباسی در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: کمبود آب در تابستان و مضیقه هایی که مردم با آن مواجه شدند، ناشی از کاستی ها و کم کاری ها در گذشته است ولی سبب شد تا با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان آب منطقه ای، سهمیه آب شهرستان افزایش یافته و مجوز حفر 4 حلقه چاه جدید در پیشوا صادر شود.

وی افزود: در حال حاضر 2 حلقه چاه جدید در بلوار خلیج فارس پیشوا حفر و تجهیز شده و به زودی وارد مدار می شود و 2 چاه دیگر نیز در مرحله مکان یابی است که تملک زمین مورد نیاز این چاه ها به همراهی شورا نیاز دارد.

فرماندار پیشوا گفت: آبان امسال، کلنگ احداث خط انتقال آب سد ماملو به پیشوا به طول 9 کیلومتر به زمین زده می شود که قطعاً با تکمیل این پروژه، مشکل کمبود آب شهرستان به طور کامل برطرف می شود.

عباسی افزود: شهرستان 80 هزار نفر پیشوا از داشتن بیمارستان محروم است و مردم برای استفاده از خدمات درمانی مجبورند که به شهرستان های اطراف عزیمت کنند که این تردد به مشکلات افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پیشوا از کمبود آب در پیشوا گفت

فرماندار پیشوا از کمبود آب در پیشوا گفت