مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 11:492019-10-24فرهنگي

برگزیدگان دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی معرفی شدند/ تجلیل از پرویز اقبالی


محمدعلی رجبی تصویرگر پیشکسوت در آیین معرفی برگزیدگان دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی و افتتاح نمایشگاه آثار منتخب، این رویداد را دارای عنوان در عرصه هنر انقلاب دانست و برای ادامه مسیر برگزاری و هنرمندان شرکت کننده آرزوی توفیق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، آیین اختتامیه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی عصر روز گذشته در حوزه هنری برگزار شد.

علی وزیریان دبیر هنری دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در این مراسم گفت: سال 83 در ماه محرم وقتی که هیات ها و تکایا هریک آذین بندی خاصی داشتند، تصاویری از نقاشی های مختلف که معمولا نسبت سالمی با عاشورا نداشتند، شهر را پر کرده بودند.

یادم است خبرنگاری خارجی قصد تهیه گزارش از این تصاویر داشت و مغرضانه می خواست تصویری خشن از آیین های عزاداری ما را برای مردم کشورش به نمایش بگذارد.

وی افزود: در آن سال در گفت و گو با مدیران حوزه هنری تصمیم بر آن شد این تصاویر از شهر حذف شود و آقای خاموشی رییس وقت سازمان تبلیغات اسلامی در پیشبرد این تصمیم بسیار نقش داشتند و سوگواره هنر عاشورایی در اولین دوره به شکل یک نمایشگاه از پوسترهای عاشورایی کار خود را آغاز کرد و در ادامه به طور گسترده تر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی معرفی شدند/ تجلیل از پرویز اقبالی

برگزیدگان دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی معرفی شدند/ تجلیل از پرویز اقبالی