مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 12:552019-10-24سياسي

14 ملک از اموال متهمان پروژه رضوان در قم توقیف شد


معاون دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: 14 ملک از اموال متهمان پروژه رضوان شناسایی و در توقیف دستگاه قضایی قرار گرفت که امیدواریم از همین املاک حقوق مالباختگان ایفا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر سلطانی ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه رضوان در گفت وگو با خبرنگاران، مجموعه اقداماتی را که دستگاه قضایی برای ایفای حق مالباختگان پروژه رضوان انجام داده است را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: هشت نفر از متهمان پروژه رضوان شناسایی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

وی با اشاره به جلسه مشترک دادستانی با مالباختگان و وعده های داده شده از سوی دستگاه قضایی، گفت: همانگونه که وعده داده بودیم مشکلات مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم در این راستا جلسه ای اضطرای و فوری با حضور دستگاه قضایی، قاضی پرونده، نیروی انتظامی و اطلاعات تشکیل و در آن جلسه نواقص این پرونده شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به دیگر اقدامات دستگاه قضایی برای پی گیری مشکلات مردم، گفت: برای اینکه هزینه مال باختگان کاهش پیدا کند مقرر شد کارشناس معاضدتی تعیین شود که این اقدام صورت گرفت و کارشناس به صورت رایگان این پروژه را به قیمت روز، قیمت گذاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 ملک از اموال متهمان پروژه رضوان در قم توقیف شد

14 ملک از اموال متهمان پروژه رضوان در قم توقیف شد