مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 13:172019-10-24اقتصادي

20 میلیارد تومان به پروژه راه آهن بیرجند به یونسی تخصیص یافت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت:برای پروژه راه آهن بیرجند به یونسی در طی دو هفته گذشته 20 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان ظهر پنج شنبه در نشست تخصصی راه آهن که با حضور اصحاب رسانه برگزارشد، اظهارکرد: همت و تلاش دولت بر تسریع پروژه راه آهن زاهدان – بیرجند و اتصال به راه آهن بافق- مشهد و از جمله در قطعه 16(بیرجند به یونسی) دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کل اعتبار در نظر گرفته شده برای 32 کیلومتر راه آهن قطعه 16 در مسیر بیرجند به یونسی حدود 900 میلیارد ریال است، بیان کرد: برای این پروژه از قبل چهار میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده بود که در طی دو هفته گذشته 20 میلیارد و 700 میلیون تومان به این تخصیص افزوده شد.

میرجعفریان با تبیین برخی از اهداف پروژه کریدور ریلی شرق کشور ادامه داد: با عملیاتی شدن این پروژه در سه نقطه مرز میلک و ماهیرود با افغانستان، مرز میرجاوه با پاکستان و در سرخش با ترکمنستان ارتباط ریلی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: اتصال به شبکه ریلی از نظر کاهش مصرف سوخت نیز بسیار حائز اهمیت است به گونه ای که می توان گفت جابه جایی بار و کالا با قطار دو برابر نسبت به جابه جایی با کامیون از منطر سوخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیارد تومان به پروژه راه آهن بیرجند به یونسی تخصیص یافت

20 میلیارد تومان به پروژه راه آهن بیرجند به یونسی تخصیص یافت