مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 13:482019-10-24سياسي

دانش آموزان برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان جم گفت: دانش آموزان، دغدغه یافتن و حل چالش ها را با انتخابات و مشارکت فعال تمرین می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جم، محمد علی جمالی ظهر امروز در نشست با مدیران مدارس با تقدیر از مسؤولین آموزش و پرورش برای برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی اظهار داشت: موضوع انتخابات به عنوان برآیند فرآیند مشارکت و مشورت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جم با اشاره به انتخابات شورای دانش آموزی اظهار داشت: مشارکت و مشورت امری وارداتی نیست بلکه در متن و بطن جامعه اسلامی و ایرانی ما وجود داشته گرچه شاید به شکل انتخابات امری نو به نظر می رسد.

وی با دعوت از دانش آموزان برای همفکری و تلاش در حل چالش های جامعه تصریح کرد: دانش آموزان باید خود برای حل مشکلات شخصی و گروهی در جامعه پیشگام شوند و چالش های جامعه ای را که در آن زندگی می کنند بیابند و راه حل های مناسب ارائه کنند.

جمالی با بیان اینکه آینده از آن دانش آموزان است خاطرنشان کرد: دانش آموزان این فرآیند و دغدغه یافتن و حل چالش ها را امروز با انتخابات و مشارکت فعال تمرین می کنند تا برای مدیریت جامعه در آینده آماده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند

دانش آموزان برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند