مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 14:342019-10-24ورزشي

43 پروژه ورزشی در حال احداث است/دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت


مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در حال حاضر 43 پروژه ورزشی نیمه تمام به طور فعال در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود شریعتی، بعدازظهر پنج شنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی با ارائه گزارشی از وضعیت ورزش، ورزشکاران و زیرساخت های ورزشی در استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر 595 باشگاه ورزشی در استان یزد فعال است که این تعداد در سال 93 حدود 180 باشگاه بوده است.

وی افزود: این روند افزایشی طی پنج سال نشان از رویکرد بیشتر مردم به ورزش و فراهم شدن زیرساخت های ورزش در استان از یک سو و مشارکت خوب بخش خصوصی در امر ورزش از سوی دیگر دارد.

شریعتی در مورد آمار ورزشکاران سازمان یافته نیز بیان کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته از 62 هزار نفر در سال 94 به بیش از 75 هزار نفر در سال جاری رسیده ضمن اینکه بر اساس سرشماری های متعددی که انجام شده، 200 هزار نفر در ورزش های همگانی که توسط هیئت ورزش های همگانی در سراسر استان برنامه ریزی می شود، شرکت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه مشارکت مردم استان در امر ورزش نسبت به سال های قبل بهبود یافته است، عنوان کرد: با توجه به آمارهایی که از بیماری ها ارائه می شود، هنوز نیازمند توسعه مشارکت مردم در امر ورزش همگانی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 پروژه ورزشی در حال احداث است/دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت

43 پروژه ورزشی در حال احداث است/دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت