مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 16:312019-10-24حوادث

جولان مرگ خاموش در سرما


شهروندان مرگ خاموش را جدی بگیرند.

- ، مرکز فارس، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در خصوص حوادث گاز گرفتگی در فصل سرما گفت: مرگ خاموش یک بحران است و چشم انداز ما رساندن این آمار از طریق آموزش و اطلاع رسانی به صفر است.

محمد هادی قانع افزود: پارسال 6 نفر در شیراز به دست قاتل نامریی جان خود را از دست داده و 9 نفر هم بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن مسموم شدند.

وی با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال حوادث گاز گرفتگی 5 مصدوم را در بر داشت، اظهارداشت: این سازمان برای پیشگیری از گازگرفتگی از پارسال طرح بازدید ایمنی از منازل را از ابتدای مهر اجرا می کند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با اجرای این طرح، اطلاع رسانی ها و آموزش های صورت گرفته آمار قربانیان حوادث گازگرفتگی در مقایسه با سال های گذشته با کاهش چشمگیری رو به رو شد، اما توجه به این نکته ضروری است که فقط و فقط با رعایت چند نکته ساده، آن هم در کوتاه ترین زمان، می توان از خواب ابدی خود و عزیزانمان جلوگیری کرد.

قانع، به سهل بودن رعایت نکات ایمنی در نصب و استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز، مهر تایید زده و ادامه داد: در وسایل گازسوز نباید از لوله های آکاردئون یا فنری استفاده شود، چرا که احتمال انتشار مونوکسید کربن از این لوله ها بالاست، در عوض دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان مرگ خاموش در سرما

جولان مرگ خاموش در سرما