مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 17:462019-10-24اقتصادي

تحول اقتصادی با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا


در جلسه بررسی مشکلات شهرک منطقه ویژه اقتصادی شهرضا عنوان شد این منطقه پلی بین اقتصاد ملی، استان اصفهان و شهرستان شهرضا است و با اقتصاد بین الملل می توان اقتصاد استان و شهرستان شهرضا را متحول کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، ناصر اسدی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی رازی و منطقه ویژه اقتصادی شهرضا با بیان این که دغدغه تأمین آب در شهرک صنعتی رازی و منطقه ویژه اقتصادی شهرضا را داریم، اظهار داشت: پساب قابل توجه ای در شهرضا داریم و در حال حاضر 60 لیتر بر ثانیه پساب به این شهرک انتقال پیدا می کند.

فرماندار شهرضا با بیان این که سرمایه گذاری در پروژه انتقال پساب فاضلاب شهرضا به شهرک صنعتی رازی شهرضا باید تسریع شود، افزود: برای توسعه این شهرک باید از پساب استفاده شود تا دغدغه آب نداشته باشد.

وی با اشاره به پسماند جامد شهرک صنعتی رازی شهرضا گفت: باید برای دفن پسماندها بر اساس دستورالعمل محیط زیست، منابع طبیعی و شرکت شهرک های استان اصفهان عمل کرد تا پسماندها غیر علمی دفن نشود.

اسدی با تأکید بر این که با وجود شرکت ها و کارخانجات شیمایی در شهرک رازی ضرورت ایجاد اورژانس پیش بیمارستانی احساس می شود، بیان کرد: برای ایجاد اورژانس پیش بیمارستانی از اعتبارات پدافند می توان استفاده کرد و از شرکت شهرک های استان اصفهان نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول اقتصادی با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا

تحول اقتصادی با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا