مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 20:342019-10-24ورزشي

صعود شاهین به جمع 8 تیم برتر فوتبال ساحلی جهان


تیم فوتبال ساحلی شاهین ایران با پیروزی هفت بر دو مقابل آل استار تایلند به مرحله یک چهارم پایانی رقابت های فوتبال ساحلی جام باشگاه های جهان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، دو تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر و آل استار کلوب تایلند از مرحله یک هشتم پایانی رقابت های فوتبال ساحلی جام باشگاه های جهان به مصاف یکدیگر رفتند.

شاهینی ها برای حضور در این مرحله موفق شدند در مرحله مقدماتی العربی کویت و دانسک لهستان را به ترتیب با نتایج هفت بر یک و هفت بر دو شکست دهند، نماینده کشورمان مقابل فلامینگو برزیل تن به شکست دو بر شش داد.

رضا مهرورز برای دیدار مقابل آل استار سید مهدی یوسفی، سجاد عباسی، محمدجواد خسروی، محمد احمدزاده، شهریار مژده، فرید بلوکباشی، مصطفی کیانی، آیدین تشنه کام، موحد محمدپور، محمد معصومی زاده، مهیار زارع و علیرضا قربانیان در فهرست خود قرار داد.

شکارچی های گیلان زمین پیروزی هفت گله مقابل تیم های العربی و دانسک را مقابل آل استار تکرار کردند و با برتری هفت بر دو راهی مرحله یک چهارم پایانی شدند، آیدین تشنه کام (2 بار)، فرید بلوکباشی، موحد محمدپور، محمد معصومی زاده، مصطفی کیانی و محمد احمدزاده گل های تیم فوتبال شاهین را به ثمر رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود شاهین به جمع 8 تیم برتر فوتبال ساحلی جهان

صعود شاهین به جمع 8 تیم برتر فوتبال ساحلی جهان