مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 23:472019-10-24اقتصادي

واردکنندگان گوشی با گارانتی های معتبر ارزیابی می شوند


گارانتی و خدمات پس از فروش، از امتیازهایی است که هنگام خرید، می تواند به خریداران برای انتخاب گوشی و شرکت فروشنده کمک کند و اگرچه ممکن است بیش تر گوشی ها در حال حاضر از گارانتی های معتبری برخوردار نباشند، - اما ارائه خدمات پس از فروش، می تواند سطح رضایتمندی مصرف کننده را افزایش دهد؛ موضوعی که به نظر می رسد شرکت های واردکننده بیش از پیش به دنبال آن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوء استفاده از امکانات و تعرفه های پایین گوشی های مسافری باعث شد برای جلوگیری از واردات بی رویه و غیررسمی گوشی که به اسم مسافری انجام می شد، روشی در نظر گرفته شود و به همین دلیل وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعرفه گمرکی واردات تلفن همراه را با افزایش حقوق ورودی گوشی به 26 درصد رساند، هم چنین معافیت 80 دلاری برای واردات تلفن همراه مسافری حذف شد.

این تصمیم ها مسیر واردات گوشی را برای شرکت های رسمی واردکننده هموار کرد تا بتوانند با تامین نیاز مصرف کننده، آشفته بازار گوشی های مسافری و وارداتی را ساماندهی کنند.

به طوری که به اذعان واردکنندگان، درحالی که مصرف گوشی در ایران ماهانه بین 800 هزار تا یک میلیون دستگاه است، شهریورماه سال جاری، بیش از یک میلیون و 100 هزار دستگاه به صورت قانونی توسط شرکت های واردکننده وارد شده و بازار را به وضعیت اشباع رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردکنندگان گوشی با گارانتی های معتبر ارزیابی می شوند

واردکنندگان گوشی با گارانتی های معتبر ارزیابی می شوند