مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 00:492019-10-24ورزشي

شکست دوباره نمایندگان فوتبال اردبیل در لیگ سه


در هفته هشتم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، نخبگان مهر اردبیل در خانه مقابل میهمان خود شکست خورد و شاهین کوثر نیز سنگین ترین باخت فصل خود را برابر مقاومت آستارا تجربه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نخبگان مهر اردبیل در خانه مقابل میهمان خود شکست خورد و شاهین کوثر نیز سنگین ترین باخت فصل خود را برابر مقاومت آستارا تجربه کرد.

در این هفته نخبگان مهر اردبیل از ساعت 14:45 در استادیوم علی دایی میزبان تیم فوتبال شهاب زنجان بود؛ نخبگان ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما این شهاب زنجان بود که توانست با به ثمر رساندن دو گل، کام میزبان را تلخ کرده و با دست پر اردبیل را ترک کند.

تیم فوتبال شاهین کوثر اردبیل نیز در در آستارا به مصاف مقاومت این شهر رفت و با تجربه باخت 6 بر 0 مقابل این تیم، سنگین ترین باخت این فصل خود را متحمل شد تا همچنان به روند باخت های خود ادامه دهد و همراه با نخبگان در قعر جدول گروه سوم مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور قرار گیرد.

نخبگان مهر اردبیل که با حواشی و مشکلات بسیار راهی این رقابت ها شده است از 7 مسابقه خود تنها یک پیروزی به دست آورده است، در سوی دیگر نیز یک پیروزی و یک تساوی حاصل کار شاهین کوثر در لیگ سه بوده است؛ در صورتی که نمایندگان فوتبال اردبیل می خواهند فصل آینده نیز در مرحله اول لیگ سه حضور داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست دوباره نمایندگان فوتبال اردبیل در لیگ سه

شکست دوباره نمایندگان فوتبال اردبیل در لیگ سه