مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 06:252019-10-25اقتصادي

تدوین سند راه های استان تهران


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تدوین سند راه های استان تهران خبر داد و افزود: تهیه شناسنامه فنی راه های استان تهران با همکاری اداره کل راهداری استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران آغاز شده است.

- نعمت اله ترکی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند تدوین سند راه های استان تهران گفت: قطعا با هدف بهره برداری در طراحی و توسعه حوزه راه ها، شناسنامه فنی راه های استان برای اولین بار تهیه خواهد شد؛ موضوع مهمی که زمینه ساز برنامه ریزی دقیق جهت عملیات راهداری استان است.

وی افزود: همچنین شناسنامه فنی راه های استان دارای قابلیت انطباق با برنامه توسعه استان و اسناد بالادستی را خواهد داشت و منجر به افزایش کارایی و بهره وری در راه های استان می شود.

وی ادامه داد: روند تدوین این سند در جلسه ای مشترک میان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی از کارهای انجام شده در حوزه سامانه های طراحی شده جهت کنترل راه ها، برداشت های صورت گرفته از برخی راه های شریانی در استان و مطالعات انجام شده در این زمینه ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند راه های استان تهران

تدوین سند راه های استان تهران