مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 07:452019-10-25پزشكي

درمان بیماران مبتلا به هپاتیت سی تا سال 1410


قرار است تا سال 1410 همه بیماران مبتلا به بیماری هپاتیت سی در کشور درمان شوند.

- رییس شبکه هپاتیت ایران گفت : در حال حاضر بیماری هپاتیت بی و سی در حال کنترل هست و بنا هست تا سال 1410 همه بیماران مبتلا به بیماری هپاتیت سی در کشور را درمان کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، دکتر سید موید علویان در سفر استانی خود به مازندران ، بیماران را ویزیت و با انجام آزمایشات تخصصی و تجویز داروهای درمانی در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کلاگر محله بخش گتاب بابل ، آنها را به صورت رایگان چکاپ کرد.

وی افزود : این کار مهم با مشارکت و همکاری دانشگاههای علوم پزشکی ، وزارت بهداشت ، شبکه بهداشت و درمان و خیران سلامت انجام می شود.

دکتر علویان تصریح کرد : ما امیدواریم در رابطه با هپاتیت b تمام موارد ناشناخته را شناسایی نموده و تحت معالجه و درمان و اقوام و نزدیکانشان را برای پیشگیری پیگیری های لازم را اقدام نماییم.

رییس شبکه هپاتیت ایران گفت : این هدف زمانی تحقق خواهد یافت که جامعه پزشکی ما در میان مردم باشد و از طریق شبکه بهداشتی به بحث مشکلات جامعه ورود کرده و به بیمار یابی ، غربالگری ، تشخیص و راهنمایی مردم بپردازد ، چرا که آگاهی امروز مساوی با سلامتی فردا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بیماران مبتلا به هپاتیت سی تا سال 1410

درمان بیماران مبتلا به هپاتیت سی تا سال 1410