مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 08:192019-10-25اجتماعي

آمادگی 10 هزار نفر برای خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع)/ ختم هزار دوره قرآن در حرم


تپویش خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر مدتی است که از سوی آستان قدس رضوی اعلام شده و در این راستا تاکنون بیش از 10 هزار نفر برای خدمت به زائران امام هشتم اعلام آمادگی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس؛ پویش خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر مدتی است که از سوی آستان قدس رضوی اعلام شده و در این راستا تاکنون بیش از 10 هزار نفر برای خدمت به زائران امام هشتم اعلام آمادگی کرده اند.

این کار در جاده های منتهی به مشهد مقدس خصوصاً جاده نیشابور به شهد انجام می شود که در این راستا موکب هایی در جاده ها برای خدمت رسانی راه اندازی خواهد شد، البته در این راستا ایستگاه هایی هم در سطح مشهد و حرم امام رضا (ع) برای خدمت رسانی بهتر طراحی شده است.

پذیرایی، اسکان، اطعام و ارائه خدمات درمانی و پزشکی از جمله این خدمت رسانی ها است که قرار است توسط افراد داوطلب انجام شود.

همچنین در ایام شهادت امام رضا (ع) به جز جمعیت میلیونی زائران چهار هزار هیأت مذهبی هم از سراسر کشور در حرم امام هشتم حضور پیدا می کنند.

در ایام پایانی ماه صفر برنامه های مختلفی هم برای زائران حرم امام رئوف درنظر گرفته شده که رواق امام خمینی (ره) محور اجرای برنامه ها است که طی آن هرشب از ساعت 20:30 برنامه های سخنرانی و مرثیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 10 هزار نفر برای خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع)/ ختم هزار دوره قرآن در حرم

آمادگی 10 هزار نفر برای خدمت به زائران پیاده امام رضا (ع)/ ختم هزار دوره قرآن در حرم