مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 08:232019-10-25فرهنگي

پاسخ همایون شجریان به منتقدان


همایون شجریان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به منتقدان سال های اخیرش پاسخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی خبر قطعی انتشار آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی در آبان ماه امسال منتشر شد که بر اساس آنچه همایون شجریان در مطلب امروزش منتشر کرده گویا این خبر و نحوه انتشار آن با انتقادهایی همراه بوده است.

حالا این خواننده در مطلبی که منتشر کرده است، قصد پاسخگویی به منتقدان و همچنین انتقادها به کنسرت نمایش سی و پیشنهادش برای اجرای خیابانی را دارد.

در مطلب منتشر شده توسط همایون شجریان آمده است: چند سالی می شود که بعد از هر حرکت و خبری از فعالیت های صاحب این قلم عده ای کمر به تخریب می بندند این که انگیزه و غایت شان چیست باشد برای فرصتی بهتر.

همیشه بوده اند کسانی که به نقد اصولی و هنری کارهای من پرداخته اند و با نگاهی عالمانه و قلمی پاک و آزاده نقطه نظراتشان را به نمایش درآورده اند اما گروهی نیز بوده اند که به مثال قداره کشان و قمه کشان قلم از پر شال برداشته اند و با جوهر حسادت و تعصب کور و به قصد تخریب وارد عمل شدند.

اینها به سیاق آن قمه کشان، قلم کشانند.

زمانی که برای کنسرت خیابانی بی مرز و محدوده و برای صدها هزار نفر علاقه مند درخواست دادم، گفتند که به دنبال شهرت است و فرمودند به جای این بلندپروازی ها چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ همایون شجریان به منتقدان

پاسخ همایون شجریان به منتقدان