مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 10:312019-10-25سياسي

فرهنگ کتابخوانی به عنوان یک نیاز دائمی در جامعه رواج پیدا کند


فرهنگ کتابخوانی بیش از پیش به عنوان یک نیاز دائمی در جامعه رواج پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می شود، با تسلیت رحلت رسول اکرم (ص) به ناآرامی های لبنان اشاره کرد و با بیان اینکه جعجع ، جنبلاط و حریری سه رکن این فتنه در لبنان علیه مقاومت اسلامی و سید حسن نصرالله بودند، بیان کرد: این فتنه مانند فتنه های کشور ما به شکست انجامید و برخلاف نقشه ای که آنها کشیدند اقتدار سیدحسن نصرالله بیش از پیش شد و خداوند را سپاسگزاریم.

آیت الله عابدینی به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: خوب است همواره همه ما اهل کتاب و کتاب خوانی باشیم و از زمان و عمر خود به درستی استفاده کنیم تا مطالب جدید بیاموزیم و دائماً در فکر یادگیری باشیم.

خطیب جمعه قزوین افزود: بحمدالله پیشرفت های علمی کشور بسیار چشم گیر است اما باید در میان عموم مردم فرهنگ کتاب خوانی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با تسلیت شهادت محمدحسین فهمیده اظهار کرد: در این ایام روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را داریم و این ایام را گرامی می داریم.

بیش از یک میلیون جوان در پیاده روی اربعین حضور داشتند که جای افتخار است که جامعه جوان ما سمت و سوی حسینی، دینی و انقلابی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ کتابخوانی به عنوان یک نیاز دائمی در جامعه رواج پیدا کند

فرهنگ کتابخوانی به عنوان یک نیاز دائمی در جامعه رواج پیدا کند