مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 10:412019-10-25سياسي

عقب نشینی دشمن با نیروهای برتر در کشور


هر کجا نیروهای برتر وارد میدان شدند دشمن عقب نشینی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پرواز موفق جت یاسین گفت: پرواز موفق این جت پیشرفته معنی ما می توانیم را ثابت کرد و نشان داد علی رغم تنگناها می توانیم جایگاه خود را در عرصه های جهانی تثبیت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور به دستگیری مدیر کانال آمدنیوز اشاره کرد و افزود: دستگیری این مهره دست نشانده با تاکتیک های حرفه ای و اطلاعاتی سبب فروپاشی و از هم گسستگی سرویس های اطلاعاتی دشمن شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ابعاد نهفته این دستگیری به زودی روشن می شود گفت: سر شبکه نفوذی ها دستگیر شده و به زودی نفوذی های دیگر را رسوا میکند.

خطیب جمعه آبادان در ادامه خطبه ها حذف یارانه دهک های پردرآمد جامعه را حرکت خوبی دانست و خاطرنشان کرد: باید برای برقراری عدالت در جامعه این حرکت سرعت بیشتری بگیرد.

وی شفافیت مالی مسئولان را مطالبه اصلی مردم در آستانه انتخابات عنوان کرد و گفت: باید در آستانه انتخابات مواظب برخی ها که قصد دارند فضای کشور را دوقطبی کنند باشیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه ما نیازمند مسئولان هستیم که گره گشای مشکلات مردم باشند افزود: نباید با دو قطبی کردن جامعه فضا را غبارآلود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی دشمن با نیروهای برتر در کشور

عقب نشینی دشمن با نیروهای برتر در کشور