مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 11:022019-10-25سياسي

ترکیه وارد ماجرای خطرناکی شده است


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: ترکیه با همکاری پنهان با امریکا، صهیونیست ها و سعودی ها وارد ماجرای خطرناکی شده است، خطاب به سران ترکیه می گوییم که این هشدار الهی را جدی گرفته و به ستمگران تکیه نکنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می شود، ضمن تسلیت ایام سوگواری پایان ماه صفر با اشاره به ناآرامی های لبنان، با بیان اینکه جعجع ، جنبلاط و حریری سه رکن این فتنه در لبنان علیه مقاومت اسلامی و سید حسن نصرالله بودند، بیان کرد: این فتنه مانند فتنه های کشور ما به شکست انجامید و برخلاف نقشه ای که آن ها کشیدند اقتدار سیدحسن نصرالله بیش ازپیش شد و از این بابت خداوند را سپاسگزاریم.

آیت الله عابدینی به هفته کتاب و کتاب خوانی اشاره کرد و گفت: خوب است همواره همه ما اهل کتاب و کتاب خوانی باشیم و از زمان و عمر خود به درستی استفاده کنیم تا مطالب جدید بیاموزیم و دائماً در فکر یادگیری باشیم.

وی افزود: بحمدالله پیشرفت های علمی کشور بسیار چشم گیر است اما باید در میان عموم مردم فرهنگ کتاب خوانی بیش ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

امام جمعه قزوین رونمایی از جت پیشرفته تمام ایرانی را محصول تلاش های جامعه جوان کشور دانست و گفت: با وجود همه تحریم هایی که متوجه کشور شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه وارد ماجرای خطرناکی شده است

ترکیه وارد ماجرای خطرناکی شده است