مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 11:152019-10-25سياسي

پیاده روی اربعین ، زمینه ساز افراشته شدن پرچم مهدوی


نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان : حضور میلیونی زائران امام حسین ع در اربعین حسینی بار دیگرعلم و پرچم اباعبدالله را پس از 1400 سال زنده و برافراشته کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار صداو سیما زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی درخطبه های این هفته نماز زنجان گفت: پیاده روی اربعین درحقیقت زمینه ساز حکومت جهانی صاحب الزمان عج است .

خطیب جمعه زنجان از زحمات دولت و ستاد اربعین حسینی در فراهم سازی مقدمات این راهپیمایی بزرگ قدردانی کرد و افزود: حضور گسترده ایرانی ها همگام با مشارکت عراقی ها در این پیاده روی به جهانیان ثابت کرد قیام عاشورا در طول تاریخ زنده خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمیدرادامه از سپاه و سربازان گمنام امام زمان عج تشکر کرد وگفت: تلاش شبانه روزی این عزیزان توطئه های دشمنان از جمله آمدنیوز ورهبرانشان را خنثی کرد .

خطیب جمعه زنجان به هفته وقف اشاره کرد و افزود: وقف شجره طیبه ای است که باید ترویج شود ودراین خصوص بهتر است وقف خانوادگی وجمعی دراولویت قرارگیرد .

وی همچنین با گرامیداشت روز دانش آموز گفت: امروز نوجوانان ما با الگو گیری از شهدا بویژه شهید 13 ساله حسین فهمیده در عرصه های علمی و فرهنگی برای خدمت رسانی به کشور خود آماده هستند نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان درادامه قانون کاپیتالاسیون را برگ ننگین تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین ، زمینه ساز افراشته شدن پرچم مهدوی

پیاده روی اربعین ، زمینه ساز افراشته شدن پرچم مهدوی