مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 11:582019-10-25سياسي

تجلیل امام جمعه دندی از اقدام مهدی ترابی


امام جمعه دندی با اشاره به حرکت مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس که روی پیراهن خود نوشته بود تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است و تجلیل از این اقدام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دندی با تسلیت فرا رسیدن 28 صفر رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: پیامبر برای بنیان تمدن جهانی و گسترش اسلام ناب، رفتار ملایم و برخورد مناسب آغاز کرد.

امام جمعه دندی با اشاره به طراحی و ساخت هواپیمای جت پیشرفته آموزشی تمام ایرانی بنام یاسین که به دست توانمند متخصصان وزارت دفاع و همکاری ارتش طراحی و ساخته شده است، گفت: این هواپیما منطبق با استانداردهای جهانی بلکه فراتر از آن قابلیت دارد این همان وعده فرماندهی کل قوا که در بیانیه گام دوم انقلاب و شعار ما می توانیم را وعده داده تحقق پیدا کرد از چند جهت حائز اهمیت است.

وی با اشاره به حرکت مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس که روی پیراهن خود نوشته بود تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است و تجلیل از این اقدام، افزود: عده ای این اقدام را برنمی تابند و بر او خرده می گیرند.

وی با بیان اینکه تعدادی تا دیروز راه نجات کشور را برجام می دانستند، امروز رفع مشکلات کشور را در گرو تصویب fatf می دانند، تصریح کرد: تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل امام جمعه دندی از اقدام مهدی ترابی

تجلیل امام جمعه دندی از اقدام مهدی ترابی