مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 12:032019-10-25سياسي

تأکید ائمه جمعه کرمان بر هوشیاری برابر شعارهای انتخاباتی


ائمه جمعه کرمان بر انتخاب نمایندگانی جوان، انقلابی و پویا که مد نظر رهبر انقلاب است و همچنین هوشیاری برابر شعارهای انتخاباتی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام مهدی فقیهی امام جمعه کوهبنان در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: خودمان را برای حساب رسی روز قیامت آماده کنیم مرگ ناخودآگاه به سراغ مان می آید، در هفته وقف قرار داریم صدقه جاریه ای برای فردای خودمان مهیا کنیم  تا پس از مرگ همچنان پرونده مان مفتوح بماند.

امام جمعه موقت کوهبنان به برخی مناسبت های هفته پیش رو اشاره کرد و با گرامیداشت روز وقف تصریح کرد: سالروز اعتراض حضرت امام(ره) به قانون کاپیتولاسیون در سال 43 را در پیش داریم قانونی که به آمریکایی ها مصونیت می داد تا با هر سمتی که مرتکب جرم شوند دستگاه قضایی ما حق محاکمه آنها را نداشته باشد .

وی  با استناد به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: ما به آمریکا اعتماد نداریم بنیانگذار انقلاب با فریاد کشیدن بر سر آمریکا انقلاب را پایه ریزی کرد اگر به دشمن روی خوش نشان دهیم با شیوه های دیگر کاپیتولاسیون هایی را در کشورمان تصویب خواهند کرد.

فقیهی بیان داشت: در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از ما تشکیل مجلسی جوان را می خواهند چون نگاه جوانان به کلام و بیان مقام معظم رهبری است باید تلاش شود تا مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ائمه جمعه کرمان بر هوشیاری برابر شعارهای انتخاباتی

تأکید ائمه جمعه کرمان بر هوشیاری برابر شعارهای انتخاباتی