مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آبان 1398 ساعت 12:152019-10-25سياسي

اهداف کشورهای عضو جنبش غیر متعهد در تکثر گرایی آشکار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از باکو؛ نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا روز جمعه در نشست سران کشور های عضو جنبش غیرمتعهد در باکو گفت : ما بر این باوریم که اهداف جنبش را در داخل کشورهای عضو و صحنه های بین المللی باید با تنوع گرایی و تکثر گرایی عملی کنیم.

مادورو روز جمعه طی سخنانی در هیجدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهد در باکو که با حضور حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، افزود: ما به اصول باندونگ جنبش عدم تعهد پایبند هستیم و به آن ارج می نهیم.

وی با اشاره به این که ونزوئلا سه سال پیش ریاست دوره جنبش غیر متعهد را از ایران بر عهده گرفته است، گفت : در این مدت در زمینه انجام وظایف خود به نحو شایسته تلاش کردیم.

رییس جمهوری ونزوئلا با اشاره به ضرورت و اهمیت تقویت اتحاد میان کشور های عضو جنبش عدم تعهد، نمایش همبستگی کشورهای عضو این جنبش با فلسطین و پورتوریکو را مورد تاکید قرار داده است.

مادورو فشارها و تحریم های آمریکا از طریق صندوق بین المللی پول علیه کشورهای مستقل از جمله ونزوئلا را مورد اشاره قرار داد و گفت : آنها با استفاده ابزاری از نهادی مالی بین المللی حقوق حقه مردم کشورهای مستقل را پایمال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف کشورهای عضو جنبش غیر متعهد در تکثر گرایی آشکار می شود

اهداف کشورهای عضو جنبش غیر متعهد در تکثر گرایی آشکار می شود